robsewet

Alla inlägg under juni 2012

Av robin alone - 26 juni 2012 11:45

tjatja förlåt att jag inte har bloggat på ett tag nu men jag ska komma igång igen.

det är för att jag inte har varit hemma eller så har jag varit hos kompisar.


Av robin alone - 17 juni 2012 17:30

tjatja ledsen att jag inte har blogga har inte hunit med mej dom senaste dagarna mewn jag ska komma igång igen med bloggande

Av robin alone - 14 juni 2012 15:54

tjatja jag fundera på om jag ska testa blanda mjölk och coca-cola och drika det. jag undra hur det smakar?? vad tycker ni mina läsar jag ska testa det eller?? 

Av robin alone - 14 juni 2012 07:44

god morgon all ihopa. ibland undtra man varför man vakna så här tidigt e somalovs morgon lyckas bara sova en timme längre. man skulle vilja sova längre men väll när man har vaknat kan man inte somna om igen hoppas ni andra har sovit längre MVH//robsewet

Av robin alone - 13 juni 2012 22:15

tjatja igen det har varit en tuf dag idag som man är alldeles slut så man ska gå och sova nu hoppas att ni alla komma sova gott också god natt ses imorgon MVH//robsewet

lov

Av robin alone - 13 juni 2012 14:49

tjatja JAAAAAAAAAAAAAAA då är skola avslutingen klar och sommarlovet har startat jaaaa ska ha så roligt på sommarlovet hoppas alla andra också komma ha ett jätte bra sommarlov och alla andra som också har sommarlov nu hoppas jag att nu komma få roligt MVH//robsewet

Av robin alone - 12 juni 2012 21:32

tjatja ja idag var näst sista dag på skol året igen bra dag alls . för att min klass vart diska på klasskampen idag för att vi hade för få deltagare vi hade ett fullt lag i början men sen vart en efter en som försvar så vi var bara 4 kavar  . men imorgon är det iallafal skolavslutingen så jag få sen om jag kan blogga imorgon hejsvejs så länge

Av robin alone - 10 juni 2012 10:52

tjatja lessen att jag inte bloggade någoting igår hade fullt upp idag tror jag också vara upptagen så jag hoppas alla komma få en bra dag idag hej så länge

Presentation


tjatja jag heter robin. jag är 15 år. i denna blogg ska jag skriva om t.ex mitt liv och lite gran runt om mej. jag hoppas ni komma tycka om den här bloggen.och en sak till jag har svåreheter att skriva och läsa men jag hoppas ni komma att förstå mej. hej

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards