robsewet

Direktlänk till inlägg 14 juni 2012

ska jag eller ska jag inte??

Av robin alone - 14 juni 2012 15:54

tjatja jag fundera på om jag ska testa blanda mjölk och coca-cola och drika det. jag undra hur det smakar?? vad tycker ni mina läsar jag ska testa det eller?? 

 
 
din flickvän

din flickvän

27 juni 2012 10:08

du kan lågga i glass till hälften i ett HÖGT glas och sen häller du på cola på det. Jag såg det i nån partybok

http://www.sceenequeen.bloggplatsen.se

robin alone

29 juni 2012 20:17

tack för tipset

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

hej

Av robin alone - 29 juli 2013 23:34

Tjatja ja de här var ett tag sen men ja de här inte så mycket jag vill berätta nu men det finns en sak, jo de är att jag snart fira 4 månader med min tjej vi har varit tillsammans nu i 3 månader och 24 dagar om jag inte har Fel, hoppas du läser det m...

Av robin alone - 4 april 2013 10:12

hejhej idag ska jag gör en game play på ett spel jag vill inte, men jag vill ändå det ska bli en lite överaskning vad det blir för spel men jag komma att lägga upp videon på youtube, min kanal heter rob sevet om ni skulle vilja se videon så komma den...

Av robin alone - 20 mars 2013 17:00

hej igen det var ett bra tag sedan. Det har hänt en sak på den sista tiden nu jag och min tjej har gjort slut bara för typ två veckor sedan det känns ändå lite bra, efter som det känns inte bra om man skulle vara otrogen mot henne så det var lite där...

Av robin alone - 16 januari 2013 17:01

tjatja det var längesen man jag jag ska bättra mej jag har haft det fullt upp att plugga och så vidare jag ska bättra mej hejsvejs så länge ...

Av robin alone - 22 november 2012 22:44

tjatja det var ett tag sedan men jag ska bättra mej men bara lite snabbt jag komma inte blogga under helgen på grund av att jag och min tjej firar sex månader på lördag med hon   nä det var inte så mycket mer nu hej då ...

Presentation


tjatja jag heter robin. jag är 15 år. i denna blogg ska jag skriva om t.ex mitt liv och lite gran runt om mej. jag hoppas ni komma tycka om den här bloggen.och en sak till jag har svåreheter att skriva och läsa men jag hoppas ni komma att förstå mej. hej

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards